Hoppa till huvudinnehåll

Det här gäller för inställda evenemang

Föregående Nästa

All publik verksamhet till och med 30 maj är inställd.

26 mars 2020

Kära publik!

All publik verksamhet inom Scenkonst Öst, det vill säga Norrköpings Symfoniorkester, Östgötateatern, ung scen/öst ställs in fram till den 30 maj 2020. Detta med anledning av den pågående coronapandemin och i syfte att minska spridningen av covid-19 i samhället.

Du som har biljett kommer att kontaktas via mejl eller sms och erbjudas kompensation (läs mer nedan). Vi är ledsna för omställningen som det här innebär för dig och hoppas på förståelse.

Säkerheten för vår publik och personal är av yttersta betydelse. Vi följer noggrant utvecklingen och håller oss uppdaterade när det gäller förhållningsregler och restriktioner.

Vi längtar efter att få fylla våra salonger med människor och scenkonstupplevelser igen. Till dess jobbar vi på att kunna erbjuda garanterat smittfri kultur via våra digitala kanaler – välkommen att följa oss i sociala medier!

Så här kompenseras du för konserter i De Geerhallen
Vi skickar ett presentkort på motsvarande biljettvärdet till dig via din e-postadress du uppgivit. Har du inte e-post kommer den hem till din brevlåda. Presentkortet är inte personligt och kan användas till exempel när du förnyar ditt abonnemang eller till någon av Norrköpings symfoniorkesters konserter eller Östgötateaterns föreställningar. Giltighetstiden är två år. Om du inte kan använda ditt presentkort kontakta oss på telefon 020-51 51 20.

OBS! Om du inte hört något från oss senast den 30 maj - kontakta telefonbokningen. Glöm inte att titta i din skräppost först!

Vi ber om förståelse för att många hör av sig just nu. Vi arbetar så snabbt vi kan. Av omtanke för våra kunder begränsar vi öppettiderna kraftigt i biljettkassorna för fysiska möten, men sätter in extra personal för att ta hand om dina frågor via telefon eller e-post.

Så här kompenseras du för konserter i Crusellhallen
Alla biljettköpare kontaktas av biljettkassan i Linköpings Konsert & Kongress och kompenseras med biljettvärdet.

Kundservice via telefon och e-post
Teaterns biljettkassa i Norrköping och Linköping är helt stängd nu. Men hör gärna av dig via telefon eller e-post!
Kontakt: infobiljett@scenkonstost.se eller 020-51 51 20

Kundservice via telefon och e-post till och med 31 mars: Måndag – fredag 10.00-13.00 samt 14.00-16.00

För våra kunder i Linköping har biljettkassan i Linköping Konsert & Kongress öppet vardagar 10.00 - 14.00 och har telefontid 08.00-17.00.

Kan man se SONs konserter online?
Inte just nu, men vi ser över olika tekniska lösningar på hur man ändå ska kunna uppleva våra arrangemang. Håll utkik här.

Kan jag byta till en annan konsert?
I nuläget har vi tyvärr inga andra konserter att erbjuda då resten av säsongen är inställd.


Dela